Hybridní GS modely




GSE600-L je první full hybrid vrtnou soupravou na světě.

Váží 16T a je osazena vznětovým osmiválcem.
Disponuje silou 30 000 Nm kroutícího momentu a tažnou silou 610Kn (61T).
Maximální délka vrtu je doporučena do 900m podle geologie zvládne i kilometr.

Maximální zvětšovací hlava je stanovena na 1300mm.

Rychlost pojezdu 5km/h

A teď to zajímavější - Ne jen osmiválec, ale i baterie a zásuvka.



Zásuvkou se určitě ze stroje nestává Plug-in hybrid.
Pokud dostanete za úkol být při práci co nejvíce potichu, tak lze vrtat čistě na baterie. Například ve městě kde není úplně vhodné bručet celý den "nafťákem".

Pokud budete mít možnost připojit se k síti, tak je možné vrtat na elektřinu ze sítě a zároveň dobíjet baterie. To už zní skoro jako ty Plug-in hybridní vozy.

Je tu ale ještě možnost vrtat na samotné srdce stroje a to 8 válcový motor o objemu 7,2 litru, který bez problému dobije baterie a poskytne dostatek výkonu pro vrtání.

Jelikož stroj vyjel z výrobní linky teprve před měsícem, tak cenu připravujeme. Můžeme Vás ovšem ujistit že to nebude žádná závratná suma, chceme aby stroje byli dostupné pro všechny vrtaře.


Hybridní verze nabízíme v provedení 60T , 200T a 600T

Inovace

V nabídce máme i plně elektrické stroje, které využívají naftu pouze na přesun po staveništi.

Se zapojeným kabelem by pojezd dobře nefungoval.

Jsou stejně silné jako ty dieselové jen řekněme že se tváří ekologičtěji tam kde se to po Vás bude vyžadovat.

K dostání v provedení od 500T tažné síly směrem nahoru.

Nikdy nemůžeme vědět jaké projekty se nám připletou do cesty a proto tyto velké soupravy jsou skladem. Vzhledem k jejich váze a rozměrům tak doprava do Evropy zabere jen o něco málo víc než u malých souprav.

Cenovky

Ceny zůstávají na doraz i u těchto velkých strojů. Vzhledem k tomu že stroje dodáváme plně vybavené ať už malé nebo velké, tak je potřeba si zvolit vybavení a poté Vám stroj naceníme.